Dagens föräldrar...

Pappa drog ut mig till center syd. Jag fick gå ett helt varv runt, och jag vill göra er medvetna om att detta är jobbigt om man hoppar runt på kryckor. Hans ursäkt till varför jag var tvungen att göra detta var " det är bra att träna sig, du ska ju kunna hoppa till cc-house på måndag". Det var den mest irriterande ursäkten jag har hört, han hade ju delvis rätt.Medan jag var där gick jag in på bokia för att se om de hade en bok som jag hade tänkt köpa till min syster. Men jag upptäckte då att de inte har den utan de säljs bara på internet och då tar det för lång tid, så nu har jag ett problem. Vad ska jag köpa till hennes 18:e födelsedag?
Eftersom att mer eller mindre hela hennes liv cirkulerar runt hennes hund tänkte jag ge henne "livräddaren på fyra ben" men den plane sprack ju. Jag får fundera lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0